2/19/2009



hola!


hui en el pati tots parlant de les disfreses...qui es disfresara ?quina disfresa ?aço? allo?...

dema es supon k tenim que anar...ja vorem...

jo vuic a anar a valencia...:P

i el disapte on estare ??

no se sap... : S

podria estar en sueca,alfafar, valencia o palmar...on em quedare?

bueno dema ja fare altra entrada...

Pic;una de les que em vaig fer ..en reixos 

Marina tevuic!!! ja tinc ganes de que pugues ixir...i FeStA!!! :D

Borja el disapte... a saber...i hui pues estas massa lluny..ehhh!

Dsn's tot vos vuic (L)                               j                                                                                                                                                                                                                  Att__P i l @ r 









1 comentaris:

Borja AB ha dit...

xica xica xica moño planxat i tot q wapa!!!!!!!!!!!
tranqila q ya t comprare una pulsera ... jajajajaja o no se si comprar me una pa mi i regalar la i donar t a tu esta nose nose ...
depen de les q trobe....
oooooooiiiiiii=)
qe la xica sen va al palmar!!!!!!
de res!
dew*


Ver Sueca en un mapa más grande

La pecera de Eva

Ultimos contenidos de programas

RSS de los40.com - Lista 40